Окландер, Михайло АнатолійовичOklander, M.Окландер, Михаил Анатольевич2016-10-202016-10-202006-12-27Окландер М. А. Оцінювання роботи викладачів і знань студентів у маркетинг-освіті / М. А. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 194-210.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19944Розроблені наукові положення оцінювання роботи викладачів і знань студентів у маркетинг-освіти на основі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду.ukзнаннястудентимаркетинг-освітаОцінювання роботи викладачів і знань студентів у маркетинг-освітіArticle658.8.:378.14