Крикавський, ЄвгенКалинець, Катерина2021-10-252021-10-252021Крикавський Є. Блогінг як інструмент підвищення економічної ефективності маркетингу в умовах розвитку інтернет-технологій [Електронний ресурс] / Євген Крикавський, Катерина Калинець // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 347–349. – Назва з титул. екрану.978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36768ukБлогінг як інструмент підвищення економічної ефективності маркетингу в умовах розвитку інтернет-технологійBlogging as a tool to increase the economic efficiency of marketing under conditions of internet technologies developmentБлогинг как инструмент повышения экономической эффективности маркетинга в условиях развития интернет-технологийArticle