Савицька (Кудлай), Віра ГригорівнаKudlai, V. H.Кудлай, Вера ГригорьевнаКудлай, Віра Григорівна2019-04-182019-04-181999Савицька В. Г. Основні аспекти маркетингу молочних продуктів / В. Г. Савицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 1999. – Вип. 3. – С. 110–115.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27909Досліджуються основні аспекти маркетингу молочних продуктів та різні стратегії маркетингової діяльності молокопереробних підприємств.ukсистема маркетингу в АПКмаркетинг молочних продуктівстратегія масового маркетингусегментація молочної продукціїОсновні аспекти маркетингу молочних продуктівArticle