Пилипчук, Володимир ПетровичБерезюк, Віталій ОлеговичBereziuk, Vitalii2024-10-102024-10-102024-08-29Березюк В. О. Управління комплексом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельно-виробничих підприємств в інтернет-середовищі : дис. ... д-ра філос. : 051 / Березюк Віталій Олегович ; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ, 2024. – 311 c.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46551Дисертаційну роботу присвячено вирішенню наукового завдання щодо управління комплексом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельно-виробничих підприємств в інтернет-середовищі, формування рекомендацій щодо удосконалення інструментарію такого управління через розробку та впровадження інтегрованих моделей маркетингових комунікацій. The dissertation is devoted to the solution of the scientific task of managing the complex of integrated marketing communications of trade and production enterprises in the Internet environment, the formation of recommendations for improving the tools of such management through the development and implementation of integrated models of marketing communications.ukмаркетингові комунікаціїінтегровані маркетингові комунікаціїінтернет-маркетингцифровий маркетингінтернет-комунікаціїінтернет-середовищесоціальні мережіторговельно-виробниче підприємствометодологічне забезпеченняуправління комунікаціямиринкове середовищеканцелярські товариінтегрована модельрезультативністьефективністьmarketing communicationsintegrated marketing communicationsinternet marketingdigital marketinginternet communicationsinternet environmentsocial networkstrade and production enterprisemethodological supportcommunication managementmarket environmentstationeryintegrated modeleffectivenessefficiencyУправління комплексом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельно-виробничих підприємств в інтернет-середовищіManagement of the complex of integrated marketing communications of trade and production enterprises in the Internet environmentOther339.138:686.865]:004.738.5(477)