Баша, Інна МиколаївнаКиричишин, Іван Ігорович2013-07-182013-07-182012-03-29Баша І. М. Маркетинговий аудит: проблеми і перспективи розвитку / І. М. Баша, І. І. Киричишин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 201–210.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2605Досліджено основні проблеми і перспективи використання аудиту в маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито сутність і завдання маркетингового аудиту та проаналізовано основні сфери його застосування, визначено місце послуг із маркетингового аудиту на ринку маркетинг-консалтингу в Україні.The article is aimed to research main problems and prospects of audit in the marketing of the company. The essence and objectives of the marketing audit, the place of the marketing audit services market marketing consulting in Ukraine are analyzed based on the scope of the marketing audit.В статье исследованы основные проблемы и перспективы использования аудита маркетинговой деятельности предприятия. Раскрыта сущность и задачи маркетингового аудита и проанализированы основные сферы его применения, определено место услуг по маркетингового аудита на рынке маркетинг-консалтинга в Украине.ukстратегії маркетингуаналіз ринкуаудитконкуренціяринок маркетингового консалтингусегментація ринкуmarketing strategymarket analysisauditcompetitionmarket marketing consultingmarket segmentationстратегии маркетингаанализ рынкааудитконкуренциясегментация рынкарынок маркетингового консалтингаМаркетинговий аудит: проблеми і перспективи розвиткуArticle657.631.6:339.138