Швиданенко, Олег АнатолійовичШвыданенко, Олег Анатольевич2016-09-092016-09-092007Швиданенко О. А. Концептуальні орієнтири розвитку національного корпоративного сектора в умовах глобальної конкуренції / О. А. Швиданенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 215–225.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19174Дане дослідження визначає базові орієнтири розвитку національного корпоративного сектора в умовах глобалізації. Розглянуто основні характеристики та особливості взаємодії національних корпорацій як учасників глобальної конкуренції. Розкрито наслідки та основні якісні зрушення, притаманні розвитку глобальної конкуренції, і зміну конфігурації конкурентних відносин між національним корпоративним сектором та провідними світовими ТНК. На основі проведеного аналізу обґрунтовані шляхи реалізації конкурентних переваг вітчизняних корпорацій в умовах формування цілісного світового економіко-інформаційного бізнес-середовища.ukглобальна конкуренціяінтеграційні процесинаціональні корпораціїтранснаціональні корпораціїконкурентні перевагиконкурентоспроможність національної економікиКонцептуальні орієнтири розвитку національного корпоративного сектора в умовах глобальної конкуренціїArticle334.722.8.339.9.009.12