Петрова, Ірина ЛеонідівнаPetrova, IrynaПетрова, Ирина ЛеонидовнаЛойко, Єлизавета М.Loiko, Yelyzaveta2023-06-052023-06-052022Петрова І. Л. Методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства / Петрова І. Л., Лойко Є. М. // Вчені записки університету «КРОК» : зб. наук. пр. / ВНЗ «Ун-т економіки та права «КРОК» ; [редкол.: Мігус І. П. (голов. ред.) та ін.]. – Київ, 2022. – Вип. 1. – С. 95–104.2307-6968https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40372В статті розглянуто методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства у сфері просування продукції. Метою статті є обґрунтування методичного підходу та алгоритму розробки маркетингової стратегії підприємства. Визначено, що через швидкі зміни у суспільстві виникає необхідність розробки нових маркетингові стратегії просування товарів та послуг до споживачів. Виявлено сучасні напрями розвитку нових маркетингових стратегій: нейромаркетинг, івент-маркетинг, емоційний маркетинг, інтернет-маркетинг, контент-маркетинг. Завдяки цим стратегічним напрямам досягається основна мета діяльності підприємства – задоволення потреб споживачів. Застосування сучасних напрямів розвитку нових маркетингових стратегій розглянуто на прикладі підприємств швейної галузі. Визначено, що діяльність промислових підприємств, зокрема швейних підприємств, в умовах карантинних обмежень із-за пандемії COVID-19 зазнала суттєвих змін. В період карантину по COVID-19 споживацький попит на одяг значно знизився, тому швейні підприємства вимушені були розробляти новий перелік індивідуальних послуг, які б вони могли надавати своїм споживачам. Перелік нових послуг потребує від швейного підприємства розробки нової маркетингової стратегії для залучення споживачів цих послуг. Сучасні маркетингові стратегії просування послуг під новий сегмент ринку будуються на основі використання інструментів Інтернет-маркетингу. Доведено, що для швейних підприємств маркетингові стратегії з використанням інструментів Інтернет-маркетингу не є звичними та широко вживаними, тому потребують теоретико-методичного обґрунтування та розробки практичних інструментів Інтернет-маркетингу. Аналіз результатів фінансово-економічної діяльності швейного підприємства за період 2018 -2021 рр. та аналіз сайту швейного підприємства дозволив зробити висновок, що навіть коректно сформований і налаштований сайт не дає 100 % гарантії реалізації продукції. Запропоновано алгоритм застосування таргетованої реклами через соціальну мережу Facebook з метою просування послуг швейного підприємства до споживача. Визначено позитивний ефект впровадження таргетованої реклами у маркетинговій діяльності обраного підприємства. The article considers the methodological approach to the development of marketing strategy of the enterprise in the sphere of promotion policy. The purpose of the article is to substantiate the methodological approach and algorithm for developing the marketing strategy of the enterprise. It is determined that due to the rapid change in society there is a need to develop new marketing strategies to promote goods and services to consumers. Information on the development of new marketing strategies is summarized: neuromarketing, event marketing, emotional marketing, internet marketing, content marketing. Due to these strategic directions, the main goal of the enterprise is to meet the needs of consumers. The application of modern directions of development of new marketing strategies is considered on the example of enterprises of the garment industry. It is determined that the work of industrial enterprises, in particular garment enterprises, in the conditions of quarantine restrictions due to the pandemic COVID-19 has undergone significant changes. During the quarantine period of COVID-19, consumer demand for clothing decreased significantly, so garment companies were forced to develop a new list of individual services that they could provide to their customers. The list of new services requires the garment company to develop a new marketing strategy to attract consumers of these services. Modern marketing strategies to promote services to a new market segment are based on the use of Internet marketing tools. It is proved that for garment companies marketing strategies using Internet marketing tools are not common and widely used, so they need theoretical and methodological justification and development of practical tools for Internet marketing. Analysis of the results of financial and economic activities of the garment company for the period 2018-2021 and analysis of the site of the garment company allowed us to conclude that even a properly formed and configured site does not give a 100% guarantee of product sales. An algorithm for the application of targeted advertising through the social network Facebook in order to promote the services of the garment company to the consumer is proposed. Economic efficiency of the introduction of targeted advertising in the marketing activity of company was proved in the article.ukпідприємствомаркетингова стратегіяконкурентоспроможністьтаргетована рекламаалгоритмефективністьМетодичні засади розробки маркетингової стратегії підприємстваMethodical approach to developing the enterprise marketing strategyArticle339.138338.2