Машкова, Інна МиколаївнаMashkova, InnaМашкова, Инна Николаевна2020-03-172020-03-172014Машкова І. Процеси становлення україномовної освіти та школи в Канаді після Другої світової війни / Інна Машкова // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка ; [редкол.: Пантюк Т. І. (шеф-ред.) та ін.]. – Дрогобич, 2014. – Вип. 7. – С. 89–93.2308-4634https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/32561У статті проаналізовано процеси становлення україномовної освіти та школи в Канаді після Другої світової війни в період консолідації української спільноти в умовах полікультурності канадського суспільства. The article analyzes the processes of settling Ukrainianspeaking education and school in Canada after World War II during the period of Ukrainian community consolidation in polycultural environment of Canadian society. В статье проанализированы процессы становления украиноязычного образования и школы в Канаде после Второй мировой войны в период консолидации украинского сообщества в условиях поликультурности канадского общества.ukукраїномовна освітарідномовне шкільництвоукраїнознавчі дисципліниукраїнські студіїукраїнська виховна системаUkrainianspeaking educationnative speaking schoolingUkrainian studiesUkrainian educative systemукраиноязычное образованиеродноязычное учительствоукраиноведческие дисциплиныукраинские студииукраинская воспитательная системаПроцеси становлення україномовної освіти та школи в Канаді після Другої світової війниThe process of settling of Ukrainian education and schoolsПроцессы становления украиноязычного образования и школы в Канаде после Второй мировой войныArticle37(71)=161.2(091)“1945…”