Романова, Л. В.2012-03-142012-03-142011Романова Л. В. Маркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємств / Л. В. Романова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 628–638.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1281Розглянуто актуальні проблеми формування системи маркетингового управління підприємствами в умовах трансформації економіки. Запропоновано методологічні та методичні підходи до його розуміння та становлення на промислових підприємствах.Article is devoted an actual problem of formation of system of marketing management by the enterprises in the conditions of economy transformation. Methodological and methodical approaches to its understanding and formation at the industrial enterprises are offered.uaмаркетингове управлінняконцепція маркетингуспоживачімаркетинг взаємовідносинвнутрішній маркетингкультура маркетингустратегічне плануванняmarketing managementmarketing conceptconsumersmarketing of mutual relationsinternal marketingculture of marketingstrategic planningМаркетингове управління як стратегічний напрям розвитку промислових підприємствArticle339.138(07)