Бойда, С.Boida, S.Собко, А.Sobko, A.2023-02-062023-02-062022-10-21Бойда С. Методи підвищення конкурентоспроможності української продукції на світовому ринку [Електронний ресурс] / Бойда С., Собко А. / Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 жовт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Лук’яненко Д. Г. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 112–116. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39080Досліджено поняття «конкурентоспроможність продукції», обґрунтовано основні методи підвищення конкурентоспроможності продукції. Проаналізовано динаміку інноваційної активності промислових підприємств України. Визначено чинники, які впливають на формування конкурентоспроможності продукції. The concept of "product competitiveness" is studied, the main methods of increasing product competitiveness are substantiated. The dynamics of innovation activity of industrial enterprises of Ukraine is analyzed. The factors influencing the formation of product competitiveness are identified.ukметодиринокпродукціяконкуренціяменеджментmethodsmarketproductscompetitionmanagementМетоди підвищення конкурентоспроможності української продукції на світовому ринкуMethods of increasing the competitiveness of Ukrainian products on the world marketArticle