Маркова, Олена ВолодимирівнаМаркова, Елена ВладимировнаШматок, Тетяна ГригорівнаШматок, Татьяна Григорьевна2017-06-132017-06-132017-03-21Маркова О. В. Методи навчання дивергентного мислення як один із альтернативних підходів до розв’язання проблем при вивченні іноземної мови у сучасному економічному ВНЗ / О. В. Маркова, Т. Г. Шматок // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 269–274. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21764У статті приділяється увага методам навчання дивергентного мислення як одному з альтернативних підходів до розв’язання проблем при вивченні іноземної мови у сучасному вищому навчальному закладі. Увагу акцентовано на таких поширених інтерактивних технологіях, як технології колективно-групового навчання «мозковий штурм», «синектика» та «метод шести капелюхів».The article focuses on the divergent thinking techniques as one of the alternative approaches to solving problems in the study of foreign languages in the modern educational institution. Attention is given to such widely used interactive activities as collective-group learning techniques of brainstorming, synectics and, «six thinking hats»method.ukдивергентне мисленняоновлення навчального процесутворча особистістьлатеральне мисленнясамовдосконаленнягенерування ідеймозковий штурмсинектика«метод шести капелюхів»divergent thinkingrevitalization of the educational processcreative personlateral thinkingself-improvementgenerating ideasbrainstormingsynectics«six thinking hats» methodМетоди навчання дивергентного мислення як один із альтернативних підходів до розв’язання проблем при вивченні іноземної мови у сучасному економічному ВНЗArticle