Зоріна, ОленаНескуба, Тетяна2021-10-212021-10-212021Зоріна О. Забезпечення ефективності маркетингової діяльності організацій в умовах невизначеності [Електронний ресурс] / Олена Зоріна, Тетяна Нескуба // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 94–96. – Назва з титул. екрану.978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36695ukЗабезпечення ефективності маркетингової діяльності організацій в умовах невизначеностіEnsuring the efficiency of the organizations marketing activities under uncertaintyОбеспечение эффективности маркетинговой деятельности организаций в условиях неопределенностиArticle