Ларіна, Ярослава СтепанівнаБондаренко, Олена ВолодимирівнаBondarenko, Olena2024-12-092024-12-092023Бондаренко О. В. Цифрові технології в маркетинговій діяльності підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Бондаренко Олена Володимирівна ; наук. керівник Ларіна Я. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 99 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47303У цій роботі розглядається вплив цифрових інструментів, таких, як інтернет-реклама, соціальні мережі, штучний інтелект, CRM-системи на маркетингову діяльність підприємства. Також, розглянуто кейс реального підприємства та сформовано низку рекомендацій, які можуть покращити маркетингові процеси підприємства. This paper examines the influence of digital tools, such as Internet advertising, social networks, artificial intelligence, and CRM systems on the marketing activities of the enterprise. Also, the case of a real enterprise was considered and a number of recommendations were formed that could improve the enterprise’s marketing processes.ukцифрові технологіїсоціальні мережіштучний інтелектCRM-системимаркетингова стратегіядіджиталізаціяdigital technologiessocial mediaartificial intelligenceCRM-systemsmarketing strategydigitalizationЦифрові технології в маркетинговій діяльності підприємстваDigital technologies in the enterprise’s marketing activities»Other