Ремезь, Юлія БорисівнаРемез, Юлия Борисовна2016-06-292016-06-292008Ремезь Ю. Б. Еволюція інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 132–139.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18814В статті розглянуто основні засади та передумови виникнення інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано особливості і проблеми розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Охарактеризовані визначення та трактування відомих фахівців в області маркетингу.ukінтегровані маркетингові комунікаціїінтегральні маркетингові комунікаціїсинергічний ефектінструменти інтегрованих маркетингових комунікаціїЕволюція інтегрованих маркетингових комунікаційArticle658.8.007:330.341.44