Зозульов, Олександр ВікторовичПідмогільна, Оксана2014-06-262014-06-262013Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / Олександр Зозульов, Оксана Підмогільна // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 3. – С. 41–48.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4067Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.ukмаркетингмаркетингова стратегіясистемно-інтегрована маркетингова стратегіякоопераціяміжорганізаційні утвореннямережева економікаПринципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегійArticle339.138