Girchenko, TetianaKaidashova, Tetiana2024-12-232024-12-232024-11-01Girchenko T. Challenges with influencers in marketing campaigns on socialnetworks [Електронний ресурс] / Girchenko Tetiana, Kaidashova Tetiana // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 254–256. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47529Influencer marketing has become an increasingly popular marketing strategy in recent years, particularly in the realm of social network marketing. This article aims to explore the significance of influencer marketing in this context, including its benefits, challenges, and strategies for success. Маркетинг із впливовим фактором останнім часом стає все більш популярною маркетинговою стратегією, особливо в сфері маркетингу соціальних мереж. Ця стаття має на меті вивчити значення маркетингу впливових осіб у цьому контексті, включаючи його переваги, проблеми та стратегії успіху.eninfluencer marketingsocial networksmicro-influencersmacro-influencersmarketing campaignsinteraction with influencerspromotion strategiesaudience engagementмаркетинг із інфлюенсерамисоціальні мережімікроінфлюенсеримакроінфлюенсеримаркетингові кампаніївзаємодія з інфлюенсерамистратегії просуваннязалученість аудиторіїChallenges with influencers in marketing campaigns on socialnetworksВиклики взаємодії з інфлюенсерами в маркетингових кампаніях соціальних мережArticle339.1