Ус, Роман ЛеонідовичКір’як, Валерія ВолодимирівнаKiriak, Valeriia2025-01-102025-01-102024Кір’як В. В. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Кір’як Валерія Володимирівна ; наук. керівник Ус Р. Л. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 76 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47841У сучасних умовах швидко змінюваного ринку маркетинг перетворюється не лише на важливий інструмент, на центральну стратегію розвитку компанії. Із загостренням конкуренції та збільшенням насиченості ринку, фірми змушені активно застосовувати маркетингові стратегії для ефективної роботи. Для цього важливо мати систему аналізу та контролю маркетингової діяльності. Це питання буде досліджено у даній роботі на прикладі підприємства ТОВ «Чойс». In the modern conditions of the rapidly changing market, marketing is becoming not only an important tool, but also a central strategy of the company's development. With competition intensifying and market saturation increasing, firms are forced to actively apply marketing strategies for effective work. For this, it is important to have a system of analysis and control of marketing activities. This issue will be investigated in this work on the example of the company «Choice» LLC.uk-UAконтрольаналізмаркетингова діяльністьмаркетингові дослідженнякомплекс маркетингумоніторингаудитревізіяcontrolanalysismarketing activitymarketing researchmarketing complexmonitoringauditrevisionКонтроль та аналіз маркетингової діяльності підприємстваControl and analysis of the enterprise's marketing activitiesOther