Сініцина, Надія МиколаївнаSinitsyna, NadiiaКапустіна, Ольга ВолодимирівнаKapustina, Olha2025-07-292025-07-292025-04-24Сініцина Н. М. Фразеологізми в економічній англійській мові – ключ до розуміння медіапростору [Електронний ресурс] / Сініцина Н. М. Капустіна О. В. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів ХІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (24 квіт. 2025 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: М. М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2025. – С. 83–86. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51637У статті розглядається важливість оволодіння фразеологізмами в економічній англійській мові для студентів та спеціалістів економічних галузей. Підкреслюється, що знання стандартних економічних термінів недостатньо для повного розуміння думки автора, викладеної у текстах засобів масової інформації. Проаналізовано різні типи фразеологічних одиниць – від стандартизованих словосполучень до ідіом, значення яких не можна безпосередньо вивести зі слів, що складають їх. Також розглянуто класифікації ідіом за прозорістю їх значень та способи використання специфічних виразів у медіатекстах. Стаття підкреслює, що володіння фразеологією є ключовим для повноцінного сприйняття та аналізу економічної інформації в англомовному медіапросторі. The article examines the importance of mastering idioms in economic English for students and professionals in the economic field. It emphasises the fact that knowledge of standard economic terminology alone is insufficient for complete understanding of the autho’s viewpoint presented in media texts. Various types of phraseological units are analysed ‒ from standardised collocations to idioms whose meanings cannot be directly inferred from their constituent words. The article also discusses classifications of idioms based on their transparency and the ways specific expressions are used in media discourse. It highlights the fact that a comprehensive command of phraseology is essential for fully perceiving and analysing economic information in the English-speaking media space.ukфразеологізмиекономічна англійська мовамедіапростіркласифікація ідіомекономічна термінологіямовне сприйняттяidiomseconomic Englishmedia spaceidiom classificationeconomic terminologylanguage comprehensionФразеологізми в економічній англійській мові – ключ до розуміння медіапросторуArticle