Сак, Тетяна2024-12-232024-12-232024-11-01Сак Т. Сучасні інструменти цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / Сак Тетяна // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 264–266. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47535Розглянуто сучасні інструменти цифрового маркетингу, які є ключовими для успішної діяльності бізнесу, дозволяють ефективно взаємодіяти з клієнтами, автоматизувати процеси та оптимізувати маркетингові кампанії. Особлива увага приділяється аналітичним платформам, соціальним мережам, email-маркетингу та SEO-інструментам. The modern tools of digital marketing, which are key to successful business activities, are considered. These tools allow effective interaction with customers, automate processes, and optimize marketing campaigns. Special attention is given to analytical platforms, social networks, email marketing, and SEO tools.ukцифровий маркетинганалітичні платформисоціальні мережіSEOemail-маркетингінструменти цифрового маркетингуdigital marketinganalytical platformssocial networksemail marketingdigital marketing toolsСучасні інструменти цифрового маркетингуModern tools of digital marketingArticle658.8:004.738.5