Лилик, Ірина ВікторівнаLiluk, IrynaЛылык, Ирина Викторовна2016-11-242016-11-242006-12-21Лилик І. В. Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій / І. В. Лилик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 418–433.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20300В цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища для проведення досліджень.ukмаркетингмаркетингові дослідженняпрофесійні норми та стандартиАдаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенційArticle339.138