Масаев, М. В.2012-03-052012-03-052011Масаев М. В. Роль духовного фактора в подготовке и деятельности маркетолога / М. В. Масаев // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 53–63.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1220Розглянувши поставлену проблему, автор приходить до висновку, що без педагогіки, котра формує духовну складову спеціаліста, неможливо отримати маркетолога для економіки, котра виробляє, — «економіки розвитку». Без духовної складової можливо тільки отримати спеціаліста для економіки, котра не виробляє, компрадорської, «трофейної» (від грецької «трофео» - харчуюсь), котра не виробляє, а споживає і веде до деіндустріалізації і деградації суспільства.Having considered the problem of the role of the spiritual factor in the preparation and in the activity of the marcetologist, author comes to the conclusion that without pedagogy forming spiritual component of the specialist it is impossible to obtain the marcetologist for the producing economy, «economy of the development». Without spiritual component is impossible to obtain only the specialist for the non-producing economy, economy of compradors, «trophic» economy that leads to the deindustrialization and the degradation of the society.ruдуховний факторекономіка розвиткукомпрадорська економіка«трофейна» економікадеіндустріалізаціяspiritual factoreconomy of the developmenteconomy of compradors«trophic» economydeindustrializationРоль духовного фактора в подготовке и деятельности маркетологаArticle930. 1