Герасимчук, Василь Гнатович2017-09-112017-09-112009Герасимчук В. Г. Маркетингові стратегії використання експортного потенціалу промислового комплексу України / В. Г. Герасимчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 34–46.978-966-2699-66-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22062Акцентовано увагу на проблемах глобалізації як парадигмі трансформаційних та інтеграційних процесів у світовій економіці. Аналізуються прогнози світового економічного розвитку за ознакою циклічності. Охарактеризовано стратегічні орієнтири використання експортного потенціалу промислового комплексу України при виборі сегментів міжнародних ринків за товарною та географічною ознаками. Розглянуто особливості застосування комплексу маркетингу при здійсненні експортно-імпортних операцій виробниками промислової продукції.ukВиробникглобалізаціяекспортінноваціїкомплекс маркетингуконкурентоспроможністьсвітова економікаспоживачстратегіятехнологіятоварМаркетингові стратегії використання експортного потенціалу промислового комплексу УкраїниArticle339.54