Танасієнко, О. В.Загоруйко, М. О.Соколюк, К. Ю.2015-11-022015-11-022015Танасієнко О. В. Інтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингу / О. В. Танасієнко, М. О. Загоруйко, К. Ю. Соколюк // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 2–3. – С. 117–123. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/10707Розглянуто поняття прямий маркетинг, Інтернет-маркетинг, їх сутність та особливості. Проаналізовано перспективи та проблеми прямого маркетингу в соціальних мережах.The concept of direct-marketing, Internet-marketing, its nature and characteristics are considered.The prospects and problems of direct-marketing in social networks.Рассмотрены понятия прямой маркетинг, Интернет-маркетинг, их сущность и особенности. Проанализированы перспективы и проблемы прямого маркетинга в социальных сетях.ukпрямий маркетингІнтернет-маркетингрекламасоціальні мережіSMOSMMDirect-marketingInternet-marketingadvertisingsocial networksпрямой маркетингИнтернет-маркетингсоциальные сетиІнтернет-маркетинг як інструмент прямого маркетингуInternet-marketing as a tool for direct-marketingИнтернет-маркетинг как инструмент прямого-маркетингаArticle658.8: 664 (045)