Никифорчин, М. Д.Вакуленко (Осокіна), Алла ВікторівнаОсокіна, Алла Вікторівна2011-11-212011-11-212011Никифорчин М. Д. Проблеми оцінки ефективності реклами / М. Д. Никифорчин, А. В. Вакуленко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 203–214.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/794Розглянуто сучасні підходи до оцінки ефективності реклами:економічний та комунікативний. Визначено критерії, показники, методи оцінки ефективності реклами.The modern approaches to the evaluation of advertising: economic and communicative were considered. The criteria, indicators, methods of evaluating the effectiveness of advertising are defined.ukефективність рекламимаркетингова комунікаціяпоказник ефективності рекламиadvertising effectivenessmarketing communicationseffectiveness of advertisingПроблеми оцінки ефективності рекламиArticle330.32