Войтович, Н. В.2017-09-132017-09-132009Войтович Н. В. Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств / Н. В. Войтович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 282–289.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22092В статті розглянуто питання кількісної оцінки товарної сегментації фрагменту ринку молокопродуктів. Побудовано узагальнення моделей матриць: частка виробництва–частка зростання та BCG на випадок підприємства із вираженим сезонним характером діяльності і незбалансованою товарною політикою, що враховують, зокрема, нестабільність збуту і диверсифікація ринку продукту.ukСтратегічне маркетингове плануваннятоварна сегментаціямаркетингові стратегіїмодель матрицьмолочна продукціяТоварна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємствArticle338.26:13.017