Hzhesiuk, AlinaГжесюк, Аліна ОлександрівнаГжесюк, Алина АлександровнаLiubachivskа, RoksolianaЛюбачевская, Роксоляна Зиновьевна2014-11-282014-11-282014Gzhesiuk A. Operating trends technologies in international marketing / A. Gzhesiuk, R. Liubachivskа // Progress : International scientific journal / International Academy of Social-Economic Sciences [et al.] ; [ed. board: Alfred A. Kuratashvili (ed.-in-chief) et al.]. – Tbilisi, 2014. – № 3–4. – P. 58–62.1512-0422https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5394В научной работе рассматриваются современные тенденции в международном маркетинге, которые повлияли на развитие традиционного и современного использования маркетинговых технологий. В статье показано, что оперативные тенденции могут давать быстрые и значимые результаты в процессе развития проекта или компании в целом.The scientific work considers modern trends in international marketing, which influenced the development of traditional and modern use of marketing technologies. The article shows that operational trends can give quick and meaningful results in the development of the project or the company as a whole.enоutsourcing marketingInternet technologycontent marketingmarketing auditdigital marketingаутсорсингмаркетинговые технологиинтернет - технологииконтент - маркетнигаудит маркетингцифровой маркетингOperating trends technologies in international marketingСовременные тенденции и технологии в международном маркетингеArticle33