Федорченко, Андрій ВасильовичДанніков, Олег ВолодимировичВасилькова, Наталія Володимирівна2012-03-142012-03-142011-08-29Федорченко А. В. Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством / А. В. Федорченко, О. В. Данніков, Н. В. Василькова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 646–660.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1283Авторами запропонована розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.Vector Marketing Concept Development. The authors suggested the development of practical guidelines for using marketing tools in national enterprises and effective marketing solutions in overcoming the contradictions in the interaction of economic activity and the optimal allocation of resources.Вектор развития маркетинговой концепции управления. Авторами предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.ukконцепція маркетингуінструментарій маркетингукомплекс маркетингубізнес-тенденціїconcept of marketingmarketing toolsthe marketing mixbusiness trendsконцепция маркетингаинструментарий маркетингакомплекс маркетингабизнес-тенденцииМаркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємствомArticle658.8:339.138