Москалюк, С. С.2016-05-042016-05-042006-03Москалюк С. С. Організація управління торговою маркою / С. С. Москалюк // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 90–92. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17303Розглянуто необхідність ефективного управління торговою маркою. Досліджено ключові аспекти організації управління торговою маркою.The necessity of effective management of trade mark has examinated. The main aspects of organization of management by trade mark has investigated.ukОрганізація управління торговою маркоюArticle