Ножовнік, Олег МиколайовичНожовник, Олег НиколаевичГрицяк, Леся ДанилівнаГрицяк, Леся ДаниловнаСабат, Олег Михайлович2016-06-142016-06-142016-03-15Ножовнік О. М. Інтернаціоналізація освітніх послуг національних вищих навчальних закладів: очікуваний виклик для викладчів англійської мови / О. М. Ножовнік, Л. Д. Грицяк, О. М. Сабат // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2016 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 198–200.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18540У цій статті проаналізовано як інтерпретація, припущення і очікування впливають на комунікацію в умовах різних культур. Також розглянуто деякі аспекти, в яких функціонує міжкультурна комунікація на різних рівнях лексичного наповнення, граматики, вимови і на менш помітних рівнях особливостей дискурсу, соціолінгвістичного використання мови і рівнях, які включають культурні передумови. Подано висновки про важливість ментальності в міжкультурних ситуаціях, а також про необхідність підвищення поінформованості і розуміння інших культур викладачів вищих навчальних закладів.The article examines how communication across cultures can be affected by participants’ interpretations, assumptions and expectations. We consider some ways in which cross-cultural communication functions at the various levels of words, grammar, pronunciation and at the less obvious levels of discourse patterns, sociolinguistic uses of language and levels involving cultural presuppositions. Finally, we draw some conclusions about the importance of attitudes in cross-cultural situations and of the need to raise awareness and understanding of other cultures by the lecturers of the higher educational institutions.ukміжкультурна комунікаціяаспекти функціонування міжкультурної комунікаціїментальністьвикладачі вищих навчальних закладівcross-cultural communicationaspects of cross-cultural communication functioningattitudeslecturers of the higher educational institutionsІнтернаціоналізація освітніх послуг національних вищих навчальних закладів: очікуваний виклик для викладчів англійської мовиArticle