Шаталова, Лариса МиколаївнаShatalova, LarysaШаталова, Лариса Николаевна2015-12-292015-12-292014Шаталова Л. М. Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії / Л. М. Шаталова // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 14. – С. 317–326.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12397У статті аналізуються теоретичні аспекти визначення та співвідношення понять інформація, послуга, реклама, рекламна послуга.In the article are analyzed the theoretical aspects of determination and correlations of definitions information, service, advertising, advertising service.ukінформаціяпослугарекламарекламна послугаinformationserviceadvertisingadvertising serviceПоняття рекламної послуги як правової та економічної категоріїThe concept of advertising services as legal and economic categoriesArticle347.4