Данніков, Олег ВолодимировичКирилова, О. В.2015-02-042015-02-042008-01-14Данніков О. В. Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг / О. В. Данніков, О. В. Кирилова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 83-92.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5857У статті розглядаються методологічні та практичні проблеми впровадження маркетингу в сфері послуг. Висвітлюються питання специфіки надання послуг у різних сферах їх споживанняukмаркетинг послугпродукттоварпослугаобслуговуванняпопитпропозиціяТеоретичні основи маркетингу в сфері послугArticle658.8.02