Поршнєва, АлінаХурдей, Вікторія2023-11-282023-11-282023-10-20Поршнєва А. Роль штучного інтелекту у цифровому маркетингу [Електронний ресурс] / Аліна Поршнєва, Вікторія Хурдей // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 291–293. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41427uk-UAРоль штучного інтелекту у цифровому маркетингуThe role of artificial intelligence in digital marketingArticle339.138