Шафалюк, М. С.2020-12-162020-12-162020-11-18Шафалюк М. С. Перспективні можливості маркетингу і ком’юніті-менеджменту у підвищенні результативності взаємодій фінансово-банківських установ з клієнтами [Електронний ресурс] / Шафалюк М. С. // Сучасні інструменти управління корпоративними фінансами : зб. матеріалів ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 18 листоп. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: В. К. Хлівний (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 167–170. – Назва з титул. екрану.978-966-926-350-6https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34625ukПерспективні можливості маркетингу і ком’юніті-менеджменту у підвищенні результативності взаємодій фінансово-банківських установ з клієнтамиArticle338.222338.242