Дем’яненко, Б. С.2021-10-252021-10-252021-10Дем’яненко Б. С. Управління маркетинговими стратегіями підприємств в умовах невизначеності [Електронний ресурс] / Дем’яненко Б. С. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 283–286. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36752ukУправління маркетинговими стратегіями підприємств в умовах невизначеностіMarketing strategies management of enterprises in terms of uncertaintyУправление маркетинговыми стратегиями в условиях неопределенностиArticle