Максименко, Оксана ОлексіївнаMaksymenko, OksanaМаксименко, Оксана АлексеевнаМикал, Тамара АнатоліївнаMykal, TamaraМикал, Тамара АнатольевнаРедько, С. П.Кулаженко, О. П.2022-09-142022-09-142022-04-21Анкетування як метод моніторингу опанування іноземної мови в університетах України [Електронний ресурс] / Максименко О. О., Микал Т. А., Редько С. П., Кулаженко О. П. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VІII Міжнар. наук. конф., м. Київ (21 квіт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: М.М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 172–178. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37976Стаття присвячена практичним питанням застосування методу анкетування з іноземної мови у вишах України. Враховуючи стратегічні спрямування розбудови європейського освітнього простору та її мовної галузі, сучасні вимоги та потреби, важливість врахування думок усіх зацікавлених сторін, анкетування як метод та його результати відіграють значну роль у трансформації загальної рамки навчального процесу, формуванні подальших змін та запровадженні нововведень щодо вдосконалення опанування мов в університетах України. Аналізовано напрацьований досвід вітчизняних університетів у використання методу анкетування для моніторингу опанування іноземної мови. The article is devoted to the practical issues of applying the questionnaire method in foreign language in higher education level of Ukraine. Taking into account the strategic directions of the development of the European educational space and its language sector, contemporary requirements and needs, the significance of taking into consideration the opinions of all interested parties, questionnaires as a method and its results play an important role in the transformation of the general framework of the educational process, the formation of the further changes and the introduction of innovations to improve language learning in the universities of Ukraine. The accumulated experience of domestic universities in using the questionnaire method for monitoring foreign language acquisition is analyzed.ukіноземна моваіншомовна освітавища освітаметод анкетуванняопанування мовforeign languageforeign language educationhigher educationquestionnaire methodlanguage learningАнкетування як метод моніторингу опанування іноземної мови в університетах УкраїниArticle