Згурська, Оксана МихайлівнаПацановський, Олександр МихайловичPatsanovskyi, Oleksandr2025-01-032025-01-032024Пацановський О. М. Сучасні Інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Пацановський Олександр Михайлович ; наук. керівник Згурська О. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 82 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47648У роботі автор систематизує теоретичні аспекти використанням сучасних інтернет-технологій, зокрема засоби та інструменти інтернет-маркетингу, а також співставляє поняття інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу та наводить низку показників для оцінки дієвості інтернет-маркетингових заходів на підприємстві. Використовуючи теоретичну базу роботи, автор аналізує особливості діяльності підприємства ТОВ «БЕТТА-СЕРВІС» та пропонує систему рекомендацій для вдосконалення маркетингового комплексу компанії в інтернет-середовищі. The work systematizes the theoretical aspects of using modern internet technologies, specifically the means and tools of internet marketing, compares the concepts of internet marketing and digital marketing, and provides a range of indicators to evaluate the effectiveness of internet marketing activities at the enterprise. Using the theoretical framework, the author analyzes the specifics of the activities of LLC «BETTA-SERVICE» and proposes a system of recommendations for improving the company's marketing mix in the internet environment.uk-UAсучасні інтернет-технологіїінтернет-маркетингцифровий маркетингінтернет-середовищецифрове середовищеінтегровані маркетингові комунікаціїmodern internet technologiesinternet marketingdigital marketinginternet environmentdigital environmentintegrated marketing communicationsСучасні Інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємстваModern Internet Technologies in the Marketing Activities of EnterprisesOther