Гавриш, Олена ОлександрівнаHavrysh, OlenaГавриш, Елена Александровна2018-07-172018-07-172018-03-15Гавриш О. О. Удосконалення навичок аудіювання шляхом розвитку фонематичного слуху / Гавриш О. О. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 210–214. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25121Стаття присвячена розвитку фонематичного слуху як провідної складової аудитивної компетенції. Пропонуються види слухового тренінгу, які спрямовані на фіксацію в аудитивній пам’яті студентів фонемного інвентаря та просодичної структури іноземної мови. Підкреслюється необхідність створення на занятті реальної акустичної атмосфери, що сприятиме розвитку слухової уваги співрозмовників й, відповідно, ефективній комунікації іноземною мовою.The article is dedicated to the development of the phonemic hearing as the most important component of the auditory competence. It offers several types of auditory training that help fixing the phoneme inventory and the prosodic structure of a foreign language in the auditory memory of the students. The article advises to create a real acoustic atmosphere in the teaching of a foreign language that contributes to the development of auditory attention and consequently an effective communication using the foreign language.ukфонемний інвентарпросодична структура мовиперцептивна фонетикафонематичний слухаудитивна пам’ятьаудитивна компетенціяслуховий тренінгслухова увагаphoneme inventoryprosodic structure of languageperceptional phoneticsphonemic hearingauditory memoryauditory competenceauditory trainingauditory attentionУдосконалення навичок аудіювання шляхом розвитку фонематичного слухуArticle