Циганкова, Тетяна Михайлівна2012-05-302012-05-302011-05Циганкова Т. М. Регіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 2. – С. 138–148.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1623Запропоновано формат дослідження регіонального економічного середовища для успішного розвитку торговельно-маркетингової діяльності. Виокремлено позитивні та негативні аспекти впливу регіональних торговельних блоків на діяльність фірм-резидентів та нерезидентів.Предложено формат исследования региональной экономической среды для успешного развития торгово-маркетинговой деятельности. Идентифицированы позитивные и негативные аспекты влияния региональных торговых блоков на деятельность фирм-резидентов и нерезидентов.ukсередовище міжнародної маркетингової діяльностіглобальне, регіональне, локальне (країнове) економічне середовищерегіональний торговий блокміжнародна торговельномаркетингова діяльністьсреда международной маркетинговой деятельностиглобальная, региональная, локальная (страновая) экономическая средарегиональный торговый блокмеждународная торгово-маркетинговая деятельностьРегіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльностіArticle339.138