Маліч, Ю. С.2011-11-212011-11-212011Маліч Ю. С. Маркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії України / Ю. С. Маліч // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 170–180.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/791У статті визначено стратегічний маркетинговий потенціал інтеграції та вектори його реалізації для підприємств автомобілебудування України.In the article is determined for the enterprises of motor industry of Ukraine: strategic marketing potential of integration and vectors of his realization.ukмаркетингінтеграціяавтомобілебудуваннястратегіяmarketingintegrationmotor industrystrategyМаркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії УкраїниArticle658.893