Романова, А. А.2012-03-142012-03-142011Романова А. А. Особливості застосування методики «mistery shopping» в Україні / А. А. Романова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 698–706.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1288В статті розглянуто проблеми та перспективи розвитку застосування методики «Таємний покупець» на українському ринку. Дано спробу порівняти і зіставити методику «Таємний покупець» та маркетингові дослідження. Також пропонується деяке розуміння того, як методика «Таємний покупець» може бути ефективно використана, щоб виправдати застосування маркетингових досліджень.The article deals with the problems and perspectives of implementation of «Mystery shopping» technique at Ukrainian market. This article makes an attempt to compare and contrast «Mystery shopping» tool and marketing research. It also provides the reader with some insight of how «Mystery shopping» could be used effectively to justify marketing research efforts.ukклієнтЄвропейська асоціація професіоналів у сфері маркетингових дослідженьмаркетингметодика «Таємний покупець»дослідженняобслуговуванняcustomerESOMARmarketingmystery shoppingresearchserviceОсобливості застосування методики «mistery shopping» в УкраїніArticle330.338