Гребешкова, Олена МиколаївнаГайворонська, Ю. Ю.2014-05-052014-05-052012-03-28Гребешкова О. М. Інституціональні передумови поширення кластерів у вітчизняній економіці / О. М. Гребешкова, Ю. Ю. Гайворонська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 100-108.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3329У статті розкрито сутність кластерів як бізнес-формату стратегічного партнерства підприємств, висвітлено європейський досвід формування кластерів, виявлено та узагальнено інституціональні передумови їх поширення в Україні.The article reveals the essence of clusters as a business format of strategic partnership of enterprises, the European experience of clusters formation is highlighted and generalized as the institutional conditions of their distribution in Ukraine are summarized.В статье раскрыта сущность кластеров как бизнес - формата стратегического партнерства предприятий, описан европейский опыт формирования кластеров, выявлены и обобщены институциональные предпосылки их распространения в Украине.ukкластерпартнерствопідприємствоконкурентні перевагистратегічна взаємодіяclusterpartnershipcompanycompetitive advantagestrategic interactionкластерпартнерствопредприятиеконкурентные преимуществастратегическое взаимодействиеІнституціональні передумови поширення кластерів у вітчизняній економіціArticle330.341.1: 334.75