Копил, Галина ОлексіївнаKopyl, Galyna OlexijiwnaКопыл, Галина Алексеевна2018-07-182018-07-182018-03-15Копил Г. О. Мотиваційне забезпечення навчального процесу на занятті іноземної мови як психолого-педагогічна умова для формування інтеркультурологічної компетенції / Копил Г. О. Копил // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 229–233. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25126У статті йде мова про роль мотивації для підвищення ефективності навчального процесу вивчення іноземних мов фахового спрямування, проаналізовано теоретичне підґрунтя даного феномену як психолого-педагогічної умови у проведенні занять, метою яких є формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Також обґрунтовано значення мотивації як невід’ємного та одного з провідних компонентів структури професійної компетентності фахівців.In the article is analysed the role of motivation for increasing the educational process efficiency of foreign languages study in psychological direction, the theoretical basis of this phenomenon as a psychological and pedagogical condition in conducting classes, the purpose of which is the formation professional competence of future specialists. It also substantiates the importance of motivation one of the leading components of the structure of specialists professional competence.ukіноземні мовимотиваціяпотребиінтеркультурологічна компетенціяпрофесійна компетентністьмотиваційно-ціннісний компонентforeign languagesmotivationneedsintercultural competenceprofessional competencemotivational and value componentМотиваційне забезпечення навчального процесу на занятті іноземної мови як психолого-педагогічна умова для формування інтеркультурологічної компетенціїArticle