Шишигіна, Лілія СергіївнаShyshyhina, LiliiaШишигина, Лилия Сергеевна2023-06-022023-06-022023-03Шишигіна Л. С. Подієвий маркетинг у відновленні післявоєнного туризму [Електронний ресурс] / Шишигіна Л. С. // Туризм в Україні: виклики та відновлення : зб. матеріалів Міжнар. турист. форуму, 21–22 берез. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 252–254. – Назва з титул. екрану.978-966-926-440-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40343Розглянуто можливі перспективи повоєнного відновлення сфери туризму в Україні з використанням особливостей інструментів та технологій маркетингу, застосування подієвого маркетингу, який дозволяє ефективно використовувати туристські можливості, об’єднуючи тимчасові події та постійні туристичні принади.ukподієвий маркетингподієвий туризмповоєннийПодієвий маркетинг у відновленні післявоєнного туризмуArticle