Оберемчук, Валентина Феодосіївна2015-05-072015-05-072014Оберемчук В. Ф. Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 277-280.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6756Розкрито сутність понять бренду, конкурентоспроможності бренду, стратегії брендингу. Окреслено основні етапи формування стратегії брендингу в умовах євроінтеграції.The essence of the brand concepts, brand competitiveness, branding strategy is presented in the work.The basic stages of formation branding strategy in terms of European integration is outlined.ukбрендконкурентоспроможністьстратегія брендингуbrandcompetitivenessbranding strategyЗабезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграціїArticle659.126 (477): 339.137.2: 339.992