Романова, Л. В.2013-07-082013-07-082012-10-13Романова Л. В. Роль маркетингових інструментів у забезпеченні міжнародних конкурентних переваг підприємства на ринку інтернет послуг / Л. В. Романова // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 1. – С. 566–572.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2469У статті розглядається проблема використання маркетингових інструментів для забезпечення конкурентних переваг підприємства на ринку купонних знижок. Аналізуються ринки купонних знижок, їх споживачі, лояльність, сегменти, конкурентні переваги та проблеми ТОВ «Групон УА» на українському ринку купонних сервісів.In the article is examined problem of the use of marketings instruments with the purpose of providing of competitive edges of enterprises at the market of coupon discounts. The market of coupon discounts, their users, loyalty, segments, competitive edges and problems of CLL «Grupon UA» at the Ukrainian market of coupon services.В статье рассматривается проблема использования маркетинговых инструментов с целью обеспечения конкурентных преимуществ предприятий на рынке купонных скидок. Анализируются рынок купонных скидок, их потребители, лояльность, сегменты, конкурентные преимущества и проблемы ООО «Групон УА» на украинском рынке купонных сервисов.ukмаркетингконкурентоспроможністьконкурентні перевагисервіс купонних знижокспоживачіринокmarketingcompetitivenesscompetitive edgesservice of coupon discountsusersmarketмаркетингконкурентоспособностьконкурентные преимуществасервис купонных скидокпотребителирынокРоль маркетингових інструментів у забезпеченні міжнародних конкурентних переваг підприємства на ринку інтернет послугArticle339.138(07)