Кир’янова, Олена ВікторівнаKyrianova, OlenaКирьянова, Елена Викторовна2013-06-102013-06-102012-03-12Кир’янова О. В. Концепція емоційного інтелекту в системі управління персоналом організації / Кир’янова О. В. // Cоціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – № 1. – С. 111–117.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2269У статті проаналізовано передумови розвитку та проблемні аспекти концепції емоційного інтелекту, досліджено основні моделі емоційного інтелекту, визначено базові емоційні компетенції персоналу.The article analyses the preconditions for the development and the problem aspects of the concept of emotional intelligence, investigates the basic models of emotional intelligence, emotional competence, defined the basic emotional competences for staff.В статье проанализированы предпосылки развития и проблемные аспекты концепции эмоционального интеллекта, исследованы базовые модели эмоционального интеллекта, эмоциональной компетентности, определены базовые эмоциональные компетенции персонала.ukемоційний інтелектемоційна компетентністьемоційний менеджментемпатіяасертивністьсамоактуалізаціясоціальна відповідальністьemotional intelligenceemotional competencemotional managementempathyassertivenesssocial responsibilityсоциальная ответственностьэмоциональный интеллектэмоциональная компетентностьэмоциональный менеджментэмпатияассертивностьсамоактуализацияКонцепція емоційного інтелекту в системі управління персоналом організаціїArticle331.446.4:316.6