Шрамко, Ірина2014-11-132014-11-132011-05Шрамко І. Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати / Ірина Шрамко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. – С. 47-48.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5223Заглядаючи у Європу, не варто кидатися на «Найкі» й «Кевени Кляйни», вважаючи, що це буде дешевше і вище якістю. Це не так. Місцеві бренди тримають ринок міцніше, а їх історія та маркетингова політика значно цікавіші. Не буду приховувати, що на багатьох брендів Чехії «полюють» або вже їх всиновили» транснаціональні корпорації. Чому ж ні – європейці відомі консерватори, тому підкрадатися до ринку слід обережно, краще через локальні компанії. Я маю намір розповісти про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.ukБренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитатиArticle