Шарко, Віталій ВікторовичМихайлик, Аліна ІгорівнаMykhailyk, Alina2025-01-152025-01-152024Михайлик А. І. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Михайлик Аліна Ігорівна ; наук. керівник Шарко В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 78 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47955Проведено контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства. Розроблено рекомендації для підприємства в області аналізу та контролю його маркетингового функціонування. The control and analysis of the marketing activity of the enterprise was carried out. Recommendations for the enterprise in the field of analysis and control of its marketing functioning have been developed.uk-UAмаркетингмаркетингова діяльністьекономічна ефективністьмаркетинговий контрольаналіз данихmarketingmarketing activityeconomic efficiencymarketing controldata analysisКонтроль та аналіз маркетингової діяльності підприємстваControl and analysis of the enterprise's marketing activitiesOther