Аксьонов, І. М.Фертюк, Світлана Володимирівна2016-09-142016-09-142015Аксьонов І. М. Особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах / І. М. Аксьонов, С. В. Фертюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 410–418.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19329У роботі досліджено особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах, визначено методичні схеми, які продуктивні при переході від домінанти лояльності до емоційності і ентузіазму у взаємодії бренду зі споживачами у сучасному брендингу.The features of development of the marketing systems of cooperation are in process investigational at market relations, methodical charts are certain, what productive in transitionfrom the dominant of loyalty to emotionality and enthusiasmin co-operating of brand with consumers in the modern branding.В работе исследованы особенности развития маркетинговых систем взаимодействиям при рыночных отношениях, определены методические схемы, какие производительные при переходе от доминанты лояльности к эмоциональности и энтузиазму во взаимодействии бренда с потребителями в современном брендинге.ukмаркетингбрендбрендингсуб’єкт господарюванняспоживачтоварmarketingbrandbrandingsubject of menageconsumercommodityсубъект хозяйствованияпотребительОсобливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинахArticle658.893