Федорченко, Андрій ВасильовичФедорченко, Андрей Васильевич2017-09-132017-09-132009Федорченко А. В. Роль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 335–345.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22098У статті проаналізовано питання дослідження складних економічних систем із застосуванням системного аналізу. Визначено роль та місце системного аналізу і системи маркетингових досліджень у процесах управління складними економічними системами відкритого типу. Представлено головні параметри маркетингових систем як складних кібернетичних систем.ukСистемний підхідсистемний аналізсистема управліннясистема маркетингових дослідженьприйняття рішеньРоль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типуArticle658.8:339.1307